Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Πέταξαν αυγά σε εκπρόσωπο του Δ.Ν.Τ στην Τουρκία




thumb
Επίθεση με αυγά εξαπέλυσαν οι φοιτητές του πανεπιστημίου Ουλουντάγκ της Τουρκίας στον εκπρόσωπο του ΔΝΤ, Μαρκ Λιούις.
Στο πανεπιστήμιο πραγματοποιούνταν ένα οικονομικό συμπόσιο και όταν ο εκπρόσωπος του ΔΝΤ ξεκίνησε να μιλάει μια ομάδα επτά φοιτητών του πέταξε αυγά και άνοιξε ένα πανό που έγραφε «έξω το ΔΝΤ».
Οι φοιτητές φώναζαν επίσης συνθήματα.


Bu video Adobe Flash Player'ın son sürümünü gerektirmektedir.

Adobe Flash Player'ın son sürümünü indirin.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είδατε την αστυνομία πως μάζεψε τους διαμαρτυρόμενους; Και ήταν εκδήλωση μέσα σε πανεπιστήμιο.
Αυτό θέλει και το μνημονιακό μπλόκ με την κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου και στην Ελλάδα.

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια για τό σχόλιό σου φίλε ανώνυμε.Έτσι ακριβώς είναι.Και ας μην είμαι φοιτητής.
*Και δεν είμαι ασφαλισμένος και ας πήγαινα σε πορείες για το ασφαλιστικό.
*Και είμαι υπέρ της δημόσιας δωρεάν παιδείας και ας είμαι ιδιωτικός εκπαιδευτικός ,φροντιστής,της "παραπαιδείας".
*Και είμαι υπέρ των δικαιωμάτων των δημοσίων υπαλλήλων και ας μην είμαι δημόσιος υπάλληλος.
*Και είμαι υπέρ των απεργιών των μέσων μαζικής μεταφοράς και ας μήν είμαι εργαζόμενος σε αυτά τα μέσα.
Γιατί είμαι απλά υπέρ ενος πολιτικού συστήματος χωρίς οικονομικούς μεσάζοντες-νταβαντζήδες και ενός κόσμου χωρίς πολιτικές πουτάνες που να λογοδοτούν και κυρίως να μήν υπηρετούν αυτά τά αφεντικά, τούς νεοφιλεύθερους νταβάδες που θέλουν τα σχολεία και τα πανεπιστήμια φυτώρια για πουτανίτσες και ζιγκολάκια στην υπηρεσία τους._