Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

ΜΙΜΗ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗ,ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΕΞΗΓΗΣΕ ΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ 154


Τον φοβισμένο λαό που σε αντιμετωπίζει ως υπέρτατο ον, κύριε βουλευτά μου, δεν χρειάζεται καν να τον ελέγχεις.
Τον αλλοτριωμένο λαό που σε ζηλεύει ή σε σιχαίνεται, τον ελέγχεις με Πρετεντέρη, γκλαμουριά και πρωινάδικα.
Τον οργισμένο λαό που σε αντιμετωπίζει ως καταπιεστή, τον ελέγχεις με την καταστολή.

Τον ξεκαρδισμένο στα γέλια λαό που σε αντιμετωπίζει ως Μπένυ Χίλ, μίστερ Μπιν ή Γκούφη, πώς στο καλό θα τον ελέγξεις ;
Όσοι ξέρουν στοιχειωδώς ιστορία, αντιλαμβάνονται ότι αυτό είναι το πραγματικό σημείο του τέλους. Ετσι δεν είναι Μίμη Ανδρουλάκη ;

Η κυβέρνησή σας άγγιξε την απόλυτη γελοιοποίηση.
Εχετε ξεπεράσει προ πολλού  και τα σατιρικά και τα ανεκδοτολογικά όρια.
Τώρα μόνον γέλιο μπορείτε να προκαλέσετε.

Όταν ο κατά γενική ομολογία ευφυέστερος έλληνας πολιτικός, η μεγάλη σας Βενιζελική ελπίδα κάνει τέτοιες κωλοτούμπες και χοντράδες όπως με το άρθρο 29, τι να περιμένει κανείς από τις υπόλοιπες μετριότητες της κυβέρνησης ;


Αντε γειά σας. Εφτασε το τέλος. ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ να τελειώνουμε.

Δεν έχω αυταπάτες ότι θα το κάνετε για την πατρίδα, το σοσιαλισμό και τη δημοκρατία.
(Ερμε αγωνιστή Γιώργο Γεννηματά, θα τρίζουν τα κόκαλά σου...Έχω άδικο αγαπητή Φώφη ;)
Δεν έχω αυταπάτες ότι θα το κάνετε καν για λόγους αρχών και αξιοπρέπειας. Το όριο αυτό το έχετε ξεπεράσει προ πολλού.  
Έχω άδικο αγαπητοί κύριοι Κουρουμπλή, Λιντζέρη, Αθανασιάδη, Οικονόμου  και Ρομπόπουλε και φίλτατες κυρίες Βάσω και Χρύσα «Μανώληδες» του ΠΑΣΟΚ όλοι σας ;

Παραιτηθείτε τουλάχιστον για την οικογένειά σας, για τα παιδιά και τα εγγόνια σας.
Δεν είναι εύκολο για ένα παιδί να αντιμετωπίζεται ως ο γιός ή ο εγγονός μιας καρικατούρας, ενός καραγκιόζη. 
Σεβαστείτε αυτά τουλάχιστον.

Εκπαιδευτικός είμαι, επιτρέψτε μου να ξέρω κάτι παραπάνω.

Ι.Παπαδημητρίου

1 σχόλιο:

sosat είπε...

Σε λαϊκό ποτάμι, που θα πνίξει τα αντιλαϊκά μέτρα, να μετατραπούν οι συγκεντρώσεις του ταξικού συνδικαλιστικού κινήματος 28 και 29 ΟΥΝΗ