Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Φεύγοντας,κρεμάστε τα παντελόνια σας στο βεστιάριο της Βουλής



Στις 10 Απριλίου του 1970 ο δικτάτορας Γ. Παπαδόπουλος, εξαγγέλλει τη δημιουργία της «Συμβουλευτικής Επιτροπής». Στο τότε Τύπο της Χούντας, περιγράφεται σαν ένα μέτρο φιλελευθεροποίησης του καθεστώτος.

Έχοντας μια στοιχειώδη εντιμότητα ο Γιώργος Παπαδόπουλος- δηλαδή αυτό που λαϊκά λέγεται , ότι τουλάχιστον ...φορούσε παντελόνια-, δεν ονομάζει την επιτροπή "Βουλή "ή ..."μικρή Βουλή", παρά τις συμβουλές του τότε...επικοινωνιακού επιτελείου του, και καταχειροκροτείται από τα μέλη της Συμβουλευτικής όταν τους αναλύει τους σκοπούς της «Επαναστάσεως». Το σώμα της Συμβουλευτικής «αποστολήν έχει να υποβοηθή συμβουλευτικώς την Εθνικήν Κυβέρνησιν».
Ο Σταύρος Ζορμπαλάς στο βιβλίο «Ο νεοφασισμός στην Ελλάδα», περιγράφει την Συμβουλευτική ως εξής «Διέλυσαν οι δικτάτορες την παλιά βουλή που ασκούσε κάποιο αμυδρό έλεγχο στην εκτελεστική εξουσία και στη θέση της έβαλαν τη Συμβουλευτική Επιτροπή, που στο πρότυπο της βουλής του Φράνκο και της φασιστικής συντεχνιακής βουλής της Πορτογαλίας αποτελούνταν από διορισμένους και άβουλους εκπροσώπους του καθεστώτος με αποκλειστικά συμβουλευτική για τους δικτάτορες γνώμη»

Η θέση του μέλους της «Συμβουλευτικής» ήταν έμμισθη, με «μηνιαία αποζημίωση» όχι μεγαλύτερη από τις απολαβές Γενικού Γραμματέα Υπουργείου, συν τα οδοιπορικά και -στην περίπτωση του προέδρου- έξοδα παραστάσεως

Πέρα από τις αντιδράσεις της Αριστεράς, ακόμα και ο πιο συντηρητικός κόσμος, όπως ο Κωνσταντίνος Καραμανλής απο το Παρίσι, ο Γεώργιος Ράλλης, ή ο Δημήτρης Παπασπυρος ο τελευταίος Πρόεδρος της νόμιμης Βουλής καταδικάζουν απερίφραστα τα μέλη της Συμβουλευτικής Επιτροπής ως «υποτελείς», «εγκαθέτους» και «μη ελεύθερους Έλληνες».

Μάλιστα ο Δημήτρης Παπασπύρου μηνύεται για εξύβριση της ...Συμβουλευτικής και ασκείται δίωξη εναντίον του. Ο Παναγιώτης Κανελλόπουλος σε τότε δήλωση του, τον υπερασπίζεται γράφοντας «μόνο υποτελείς και εγκάθετοι, δηλαδή τεταγμένοι να επιδοκιμάζουν τον αφέντην των, άρα εστερημένοι της ιδιότητος του ελευθέρου και υπερηφάνου Ελληνος πολίτου ήτο δυνατόν να χειροκροτήσουν ή να ανεχθούν τας στρεφομένας εναντίον ολόκληρου του πολιτικού κόσμου της χώρας και εμμέσως εναντίον ολόκληρου του ελληνικού λαού ύβρεις και συκοφαντίας».

Ο ...γνωστός Κρις Γουντχάουζ στο βιβλίο του “The Rise and Fall of the Greek Colonels”, γράφει ότι η Συμβουλευτική Επιτροπή υπήρξε το «μόνο μέτρο της χούντας που μπορεί να χαρακτηριστεί κυριολεκτικά φασιστικό».

Όλες αυτές τις μέρες που οι διάφορες κότες, κοτούλες και άλλα παραδείσια πτηνά Βουλευτές του ΠΑ"Σ'ΟΚ...κάνουν ψευτομαγκές στα μόνα αλώνια που γνωρίζουν, στα τηλεπαράθυρα και διαρροές στους δικούς τους δημοσιογράφους, υποτιμώντας την νοημοσύνη μας, και νομίζοντας ότι θα διασώσουν το φτηνό και πρόστυχο σαρκίο τους από την λαϊκή κατακραυγή για το «κοινωνικό πραξικόπημα» που κάνει το Κυβερνών Κόμμα, η Κυβέρνηση ΠΑ«Σ»ΟΚ, καταργώντας σε μια νύχτα Νόμους που αντέχουν απο το 1920-αυτους του νόμους που σεβάστηκαν κατακτητές, χούντες και φασίστες-, στο μυαλό μου στριφογυρίζει η ...εντιμότητα του δικτάτορα Παπαδόπουλου, να μην ονομάσει το ...σώμα που συγκρότησε Βουλή. Απλά ...Συμβουλευτική Επιτροπή.

Όλοι αυτοί οι τζάμπα μάγκες, όλες αυτές οι κότες ...οι εκπρόσωποι του Ελληνικού Λαού, οι Βουλευτές του ΠΑ"Σ"ΟΚ που εξευτελίζουν την Βουλή και την καταντούν Συμβουλευτική Επιτροπή, που καταργούν και την έννοια της αντιπροσώπευσης και την έννοια της Δημοκρατίας, ας κρεμάσουν τα παντελόνια τους στο βεστιάριο της Βουλής, και ας πάνε στο αεροδρόμιο να υποδεχτούν με βάγια και δάφνες τον Αρχηγό τους, που σήμερα μας κάνει την τιμή να επισκεφτεί την χώρα μας.


15 σχόλια:

Νοσφεράτος είπε...

ας κρεμάσουν τα παντελόνια τους στο βεστιάριο της Βουλής,''

Oυτε ο Ψωμιαδης δεν θα το ελεγε καλυτερα αυτο το ακρως ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ

Νοσφεράτος είπε...

και επιλεον βρισκω θλιβερό το οτι αυτήν την βρωμερη Ματσο φασιστολογια αντις να την πει κανας Ψωμιαδης , κανας Κραταζεφερς κλπ την ξεστομισε μια γυναικα που μαλλον το παιζει και ..αριστερη η οτι αλλο νομιζει οτι ειναι ..

cynical είπε...

Nosferatos
το ειπαμε και αλλη φορά, οτι περιμενω να αιτιολογεις τις κρισεις σου, και μαλιστα οταν ειναι ιδιαιτερα σκληρες...

Νοσφεράτος είπε...

Τι εννοεις να αιτιολογησω ..

Η φραση ''Κρεμαστε τα παντελονια σας '' ειναι Ματσ0- Φασιστική ..
Κανενας - ιδιως γυναικες - που εχει εστω και ελαχιστη σχεση με μια αριστερή πολιτική κουλτουρα δεν θα ξεστομζε μα τετοια Φραση ..

Ο Ψωμιαδης ναι ..Το ειπε '''εχωκαρυδια μεσα στα παντελόια μου εγω ''και αλλα τετοια ακρως ..ανδρικά και Μαγκικα

Μόνο φασιστες και ακροδεξιοι λένε τετοια
Τελευται βεβαι γινονται περιεργες Οσμώσεις
Τα περι Συμβουλευτικής ειναι αλλα αντ αλλων

Νοσφεράτος είπε...

και φυσικά περιμενω απο τις φεμινιστριες της αριστερας να απαντησουν καταλλήλως ..Αλλιως να κρεμασουν τα ...πανταλονια τους στο ..χμμξερω γω τι ;

cynical είπε...

το κρεμαστε τα παντελονια σας δεν ειναι φασιστικο. Μαγκιά ειναι!

Αλλα, σε καταλαβαινω, ανηρ γαρ...

Νοσφεράτος είπε...

ΕΓΩ δεν ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ

και Μαγκια ;
.......

φαινεταιεχω χασει πολλά επεισοδια στις εξελιξεις της πολιτικής κουλτουρας της Αριστεράς ..
ΙΣΩς ΝΑ ΔΙΕΥΡΥΝΘΗΚΕ ΠΟΛΎ ΚΑΙ ΤΟ..μετωπο

Νοσφεράτος είπε...

http://nosferatos.blogspot.com/2010/06/blog-post_4848.html

Ανώνυμος είπε...

"νοσφερατε" ακόμα θεωρείς την κουλτούρα του φεμινισμού
-παράδοση των 70'σ- προοδευτική;; Βαθύτατα αντιδραστική και οπισθοδρομική είναι, η αντίληψη εξισωτισμού του φεμινισμού. Είναι αναχρονιστική και προσβlητικη για τη γυναικεία φύση.

Ομοίως είναι και ο political correct φασισμός που έχει αγκαλιάσει στοργικά όλη την gay υποκουλτούρα με τα γνωστά προσχήματα περί ρατσισμού, μειονοτήτων κτλ. Ο χώρος των
"προοδευτικών" αριστερών-φιλελευθερων έχει απαγορεύσει ουσιαστικά την οποιαδήποτε απόπειρα κριτικής προσέγγισης
οποιασδήποτε μειονοτικής κοινότητας , κοινωνικής,θρησκευτικής κτλ με κριτήρια ορθολογικά,επιστημονικά,αισθητικά ή εμπειρικά. Τα δικά τους κριτήρια είναι μονο ιδεολογικά, άρα
δυνητικά οδηγούν σε φασίζουσες και νεοσκοταδιστικες αντιλήψεις.

Ntan

Νοσφεράτος είπε...

αντιγραφω:
Ntan -ανωνυμε καμμια σχέση με αυτήνα εδώ την αναρτηση ..
Θα μπορουσα να συμφωνησω μεπολλά απο σα γραφεις σε καμμια περιπτωση ομως δεν θα δεχμουνα η οποια αντιθεση στην κουλτουρα ενος υστερικου φεμινισμου κλπ να χρησιμευσει σαν δικαιολογια για την διεισδυση στον πολιτικό λόγο της αρσιτερρας των Ποιο χυδαιων και Βρωμερων οχετών Κλισε της Ματσο Φασιστικής κουλτουρας στυλακι Ψωμιαδο καρατζεφερε οπως στην αναρτηση με την οποια διαφωνώ;
επι της οσυιας εσυ τί γνωμη εεις και ασε τις παρετροπές της Φεμινισμου και της ..γκαιυ κουλτουρας
Συμφωνεις με τη νΒρωμια του τυπου ''Κατεβαστε τα πανετλόνια
και συμφωνεις με τις αηηιδες του τυπου ..Τι Συμβουλευτική της Χουντας τι δημοκρατικά εκλεγμένο κοινοβουλιο;

Σε αυτό εχει κατ ναπεις; καιασε τις..καθυστερησεις

Νοσφεράτος είπε...

η συνεχεια

-------------

25 Ιουνίου 2010 1:24 μ.μ.
Ανώνυμος είπε...

Ο βαθμός ενόχλησης σου από τον συμβολισμό της φράσης
"..ας κρεμάσουν τα παντελόνια τους.."
αποκαλύπτει την δικιές σου ιδεοληψίες περί αριστεράς και δεξιάς. Μια φράση που είναι μεταφορική μια σειράς χαρισμάτων
(ευθύτητας,ειλικρίνειας, γενναιότητας) που έχουν ταυτιστεί
με τον ανδρισμό και ουχί με την ανωτερότητα του άνδρα.

Αντιστοίχως αναρίθμητες φράσεις όπως τον ήπια, φάγαμε το αγγούρι,πήραμε τον πούλο,κάτσε πάνω,"χεβρακοτηκαμε" κτλ...
μπορούν με την ίδια λογική να κατακριθούν αφού ταυτίζουν
μάη ευτελή συμπεριφορά με την σεξουαλική πράξη από τη σκοπια
του θηλυκού (παθητικis διείσδυσης)..το αντίθετο συμβαίνει με την ενεργητική διείσδυση..πχ to καρφώσαμε (το γκολ),
τον ξέσκισα κτλ. Βλέπεις η γλώσσα και οι μεταφορές της διατηρούν πράγματι την λανθάνουσα παραδοσιακά φαλλοκρατική αντίληψη.

Άλλο αυτό όμως και άλλο η ταύτιση του μεταφορικού σχήματος με τις αντιλήψεις αυτού που τις χρησιμοποιεί
, ιδιαιτερα όταν δεν είναι οι Ψωμιάδηδες.


2. Η ταύτιση με την επιτροπή της χούντας δεν είναι κακή έστω και ως σχήμα υπερβολής...χρειάζεται ταρακούνημα.
Και είναι καλο να υπενθυμίζεται ότι κάποια κάποια πράγματα της "αντιπροσωπευτικής" δημοκρατίας μας δεν διαφέρουν ως προς την ΟΥΣΙΑ τους και τις αποτελέσματα τους από τις χούντες.

Sτο βασικό που διαφέρουν είναι τούτο. Στην ατομική και συλλογική ευκαιρία ελεύτερης έκφρασης που έχουμε σήμερα, αλλα δε βλέπω καμια διαφορα ως προς την αντιπροσώπευση ,την πολιτική διαφάνεια και συμμετοχη.

Ntan
25 Ιουνίου 2010 2:23 μ.μ.
Νοσφεράτος είπε...

Ο βαθμός ενόχλησης σου από τον συμβολισμό της φράσης
"..ας κρεμάσουν τα παντελόνια τους.."
αποκαλύπτει την δικιές σου ιδεοληψίες περί αριστεράς και δεξιάς. Μια φράση που είναι μεταφορική μια σειράς χαρισμάτων
(ευθύτητας,ειλικρίνειας, γενναιότητας) που έχουν ταυτιστεί
με τον ανδρισμό και ουχί με την ανωτερότητα του άνδρα.''

Νταν γιατι το ονομαζεις αυτο ιδεοληψια...; Δηλάδη αν αρισει καποιος να λεει ''Εχεις αρχιδια ρε; .'' εγω εχω καρυδια στο ..παντελόνι μου'' Θα σε Γαμήσω ρε παλιοπουστα και αλλα τετοια που κατα την γνωμη μου ταιριθαζουν ακριβώς στο υφος της ''αριστερής'' ..κειμενογραφου...
αυτο το θεωρεις εκφραση..''ευθύτητας,ειλικρίνειας, γενναιότητας' και οχι διεισδυση της Πιο φασισζουσας ματσο κουλτουρας των Γηπεδων που ελεγε και ο Ιστρουκτορας της Δεξιας Ζαχοπουλας;
Ε μαλλον το θεωρεις .. Εγω το θεωρώ αηδιαστική εισβολή της κουλτουρας της Ακρας δεξιας στο πολιτικο Ηθος και Υφος της Αριστεράς .. Ετσι θυμαμαι εγώ την αρσιτερά ..Να χρησιμοποει ΠΟΛΙΤΙΚΑ επιχειρηματακαι οχι Τζαμπαφασιστοματσομαγκιακα .. Ισως μιλάμε για αλλ αριστερά

Και ο Μουσσολινι τον αριστερό παριστανε.. και ητανε και διευθυντης της Αβαντι


-----

Οσο για το δευτερο

2. Η ταύτιση με την επιτροπή της χούντας δεν είναι κακή έστω και ως σχήμα υπερβολής...χρειάζεται ταρακούνημα.
Και είναι καλο να υπενθυμίζεται ότι κάποια κάποια πράγματα της "αντιπροσωπευτικής" δημοκρατίας μας δεν διαφέρουν ως προς την ΟΥΣΙΑ τους και τις αποτελέσματα τους από τις χούντες.

Sτο βασικό που διαφέρουν είναι τούτο. Στην ατομική και συλλογική ευκαιρία ελεύτερης έκφρασης που έχουμε σήμερα, αλλα δε βλέπω καμια διαφορα ως προς την αντιπροσώπευση ,την πολιτική διαφάνεια και συμμετοχη.
-----------------

θα σου απαντησω αργοτερα ομως υποψιαζομαι οτι -ισως λόγω ηλικιας ή λογω οικογενειακής καταγωγής δεν εχεις την παραμικρη ιδεα του τι σημαινε η Χουντα για τους ανθρωπους της αριστεράς ...
25 Ιουνίου 2010 2:37 μ.μ.
η συεχεια - ετοιμαζω και αλη απαντηση στα Περι χουντας συμβουλευτικής κλπ σε λιγο εδω


http://nosferatos.blogspot.com/2010/06/blog-post_4848.html

Ανώνυμος είπε...

Η συζήτηση γίνεται για τα παντελόνια ή για αυτούς που τα φοράνε? για τη μορφή ή το περιεχόμενο? Επειδή κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι από τότε που παντελόνια φορούσαν αποκλειστικά "άρρενες" και ούτε καν ο Άνθιμος δεν απαγορεύει να τα φορούν και τα "θήλεα", δεν αποτελεί έκπληξη αν μέσα στα παντελόνια δεν υπάρχουν "καρύδια". Πάντα όμως και ανεξαρτήτως φύλου μέσα στα παντελόνια υπάρχουν "οπίσθια". Αν είναι να διαπιστώσουμε που βρίσκονται τα μεγαλύτερα "οπίσθια" -στις χούντες ή στις κοινοβουλευτικές δημοκρατίες?- δεν χρειάζονται "αποκαλυπτήρια" με φανφάρες ή χωρίς. Κοινή λογική και μέτρο αρκούν.
Όσον αφορά το "κυρίως θέμα" περί των παντελονιών εντός της βουλής ή της έκθεσής τους στο ...βεστιάριο: Προσωπικά, γι αυτούς τους "βολευτές" δε χαλαλίζω τα μάτια μου να τους δω ούτε κουστουμαρισμένους ... πόσο μάλλον ξεβράκωτους.
Τώρα, αν κάποιες και κάποιοι θέλουν να γεμίσουν οι δρόμοι και οι πλατείες με φουστανέλες και τσαρούχια, φαντασιώνοντας μια Βουλή των Ελλήνων χωρίς φράγκικα πανταλόνια και κοσμοπολίτ ενδύματα ...θα απέχω από το θέαμα.
bellarossa

Ανώνυμος είπε...

Υ.Γ1 Αν πραγματικά αγωνιζόμαστε για "έναν άλλο άλλο κόσμο εφικτό" το σουβάλιασμα του παρόντος και του παρελθόντος άκριτα θέτει σε κίνδυνο το στόχο. Αν δεν μπορούμε να διακρίνουμε τη διαφορά ανάμεσα σε χούντα και κοινοβουλευτική, αντιπροσωπευτική δημοκρατία φοβάμαι πως ένα "Άλλος Κόσμος" θα προσδιορίζεται στον χωρόχρονο του ανέφικτου.

Υ.Γ2 Όταν χρησιμοποιούμε τη γλώσσα της εξουσίας -και του ανδροκρατισμού/πατριαρχίας- αναπαράγουμε όχι μόνο τη γλώσσα αλλά και την εξουσία και τους μηχανισμούς εκφοράς της.

bellarossa

Νοσφεράτος είπε...

/Η Νοσφεράτος είπε...

bellarossa
φυσικ΄΄α σημερα τα παντελονια το φορανε και Γυναικες ..
Ομως πολλές απο αυτές φορανε και φουστες ετσι;
Τωρα και τογραφω για να καταδειξω τον Υποκωφο μετα ματσο φασισμό της απιστευτης ''αριστερής '' αναρτησης
φαντασου αντι για τον εδω τιτλο εναν αλλον ''παλιο που...ς βολευτινες ή χαμο..ες κλπ ''φευγοντας κρεμαστε τις κυλοτες σας στο βεστιαριο '' παλικοτες (θυμαμαι οτι το ..''κοτες'' ηταν ενα απο τα βασικα επιχειρηματα της...αεριστερηξς αρθρογραφου ..
Δεν θατανε αολοφανερα ΒΡΩΜΕΡΑ φασιστικό;


Θελώ να πω ..Αν μεχρι τωρα(η τα τελευταια πενητα χρόνια απο τονκαιρο του Γκραμσι τουλαχιστον υπερειχε η αριστερή κουλτουρα

ηταν ακριβώς στο οτι δεν επετρεπε στον ΒΟΘΡΟ της καθημερινής υποκωφης ματσο φασιζουσας σεξουλαικής σκληροτητας να εισελθει στο λεξιλογιο και στον δημοσιο λόγο της

..Αυτήν την ΒΟΘΡΟΠΟΙΗΣΗ και Σεξουαλοποιηση ΤΟΥ δΗΜΟΣΙΟΥ ΛΌΓΟΥ την αφηνε στους Φασιστες και στην Ακρα δεξια ..Μπορει να εχανε σε ..λαικισμό αλλά κερδιζε σε ηθος

Το τι συνεβη ..καπου τωρα τελευταια

Τι τρομερή καταστροφή στα μυαλά και πιθανόν στο ηθος καποιων ...''αριστερών '' ε αυτο ειναι που προσπαθώ να καταλάβω

νοσφερατος είπε...

οσο για το
''Υ.Γ1 Αν πραγματικά αγωνιζόμαστε για "έναν άλλο άλλο κόσμο εφικτό" το σουβάλιασμα του παρόντος και του παρελθόντος άκριτα θέτει σε κίνδυνο το στόχο.''

συμφωνω και επαυξάνω ..
Αν το ονειρο ενος '' άλλου κόσμου εφικτόυ"καταλήεξι σε εναν εφιαlτη δειγμα του οποιου βλεπω εδω στην πιο πανω αναρτηση οπoυ διαφορα 'ματσο αριστερά θηλυκά θα επιδεικνυουν τον φαντασιακό φαλλο εκ-σωτερικευοντας- να μη πω τι - βαθυτατα στρεβλές επιθυμιες
καραδοκώντας για να βγαλουν παντελόνια και ετσι να ικανοποιησουν τον ενδομυχο τους''φθονο του πεους''

ε τοτε μαλλον προτιμω αυτονανε κιας ειναι και ξεβρακωτος..