Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΡΘΡΑ / Στάχτη και Burberry. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΡΘΡΑ / Στάχτη και Burberry. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 8 Μαΐου 2012

η αποσαφήνιση στην εξουσία




Η εξουσία της αριστεράς, πιθανή και επιβεβλημένη όσο ποτέ, αναγκαστικά θα περιλαμβάνει και τη διαχείριση της χρεωκοπίας, που είναι πλέον δεδομένη. Χρειαζόμαστε με σαφήνεια, βήμα προς βήμα, το σχέδιο για την οικονομία. Πλάνο Α και πλάνο Β αν αποτύχει το Α. Να ξέρουμε ότι υπάρχουν και ποια είναι. 

Είναι επιτακτική ανάγκη, οικονομολόγοι να σταθούν δίπλα στους πολιτικούς της αριστεράς και να εξηγήσουν τι σημαίνει χρεωκοπία. Και πώς είναι αναγκαίο να γίνει η διαχείρισή της. Και τι σημαίνει δραχμή ή ευρώ στη μορφή που θα προκύψει. Και οι πολιτικοί της αριστεράς, όσοι το αντέχουν και όσοι το μπορούν, ήρεμα και αποφασιστικά να εξηγήσουν με ποια πολιτική θα ανακουφίσουν τους πολίτες. Και πώς θα καταλαγιάσουν τον πανικό τους. Και πώς θα γιατρέψουν τη τεράστια πληγή που έχει ανοίξει. 

Δημόσια και ανοικτά: Διαδικτυακά, τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά. Να μην υπάρχει Έλληνας που να μη γνωρίζει, να μην υπάρχει Έλληνας που να μείνει με απορία, να μην υπάρχει Έλληνας που να έχει δικαιολογία. 

Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Δίχως τέλος


Μεγάλη μέρα η σημερινή. Θα μου θυμίζει για πάντα τη πολιτική αδράνεια των Ελλήνων, την αδυναμία έκφρασης της συλλογικής τους επιθυμίας, την ανημποριά τους να παρέμβουν ουσιαστικά στο εδώ και το τώρα. 

Όλος ο περασμένος χρόνος, το συνεχές δράμα, η ανεπίστρεπτη πορεία μιας κοινωνίας προς την εξαθλίωση ήταν όλα μια απάτη, ένα φριχτό ψέμα μιας κυβέρνησης σε αγαστή συνεργασία με την ακροδεξιά και τα μέσα ενημέρωσης. 

Προχωρά από σήμερα ένα όμορφα σχεδιασμένο σχέδιο κρίσης, το σχέδιο β. Πριν ένα χρόνο, το μνημόνιο προβαλλόταν ως η μια και μοναδική οδός προς τη σωτηρία, προς τη λύτρωση. Τώρα, ένα νέο μονόδρομο χρειάζεται να ακολουθήσουμε όλοι βγάζοντας το σκασμό και ευχαριστώντας θερμά τους σωτήρες. Αυτόν της συναίνεσης. Η συναίνεση είναι το νέο μνημόνιο. 

Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

να μην δίνω ιδέες



Πηγή: Στάχτη και Burberry

Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά σε όλο αυτό το τραγικό αδιέξοδο με την απεργία πείνας των 300ων "χωρίς χαρτιά" δεν έχει γίνει ούτε μια αναφορά, από την ευφυή κυβέρνηση παπανδρέου, σε κάποια πιθανή εξαναγκαστική σίτισή τους ως προσωρινή λύση και οπωσδήποτε ως μιαν απόπειρα αποφυγής του μοιραίου και των απρόβλεπτων συνεπειών που αυτό μπορεί να έχει. Μια λύση που προφανώς οι συσχετισμοί της, εκτός από της νομικής, εμπεριέχονται και στο πλαίσιο της ιατρικής ηθικής, μιας και γιατροί είναι αυτοί που θα κληθούν να βγάλουν το φίδι από τη τρύπα. 

Στις παρακάτω σκέψεις δε προτείνω το παραπάνω. 

Παρακινούμενος από το ηθικό δίλημμα των γιατρών που χρειάζεται να προσφέρουν φροντίδα σε όσους από τους 300 είναι ήδη στο νοσοκομείο, ανέτρεξα στη βιβλιογραφία και βρήκα ότι οι προσεγγίσεις στο θέμα του τι κάνουμε ακολουθούν δυο βασικά και αντιδιαμετρικά επιχειρήματα: