Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΡΘΡΑ / Γάτσιος Β.. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΡΘΡΑ / Γάτσιος Β.. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

Νόμος...αναπτυξιακός για το κεφάλαιο



Πηγή: ΠΡΙΝ (1-8-2010)του Β. Γάτσιου

Δόθηκαν στη δημοσιότητα οι βασικές αρχές του νέου αναπτυξιακού νόμου. Σύμφωνα με το σχέδιο νόμου που θα κατατεθεί στη βουλή την ερχόμενη εβδομάδα και αναμένεται να ψηφιστεί τέλος Αυγούστου- αρχές Σεπτέμβρη, νέα πρωτοφανή προνόμια δίνονται στο κεφάλαιο.
Συγκεκριμένα: Δικαίωμα ένταξης στο νόμο έχουν επενδυτικά σχέδια με ελάχιστο απαιτούμενο όριο επένδυσης 200.000 ευρώ. Δίνεται πλήρης απαλλαγή φόρου στις επιχειρήσεις για το σύνολο των κερδών μέχρι τη συμπλήρωση του ισόποσου της ενίσχυσης! Αυτό σημαίνει ότι μια επιχείρηση που θα επιδοτηθεί, π.χ. με 5 εκατ. ευρώ, τότε δεν θα πληρώσει φόρο ούτε ένα ευρώ για ισόποσα κέρδη!!!
Επίσης δίνονται και άλλου είδους προνόμια, όπως η επιδότηση του κόστους απασχόλησης των εργαζομένων, η επιδότηση κεφαλαίου, χρηματοδοτικής μίσθωσης και χρεολυσίων μακροπρόθεσμων δανείων. Τα επενδυτικά σχέδια ύψους μέχρι 3 εκ. ευρώ θα εγκρίνονται από τις περιφέρειες, ενώ για επενδύσεις μεγαλύτερου ύψους η έγκριση θα δίνεται από το υπουργείο οικονομικών. Σε ότι αφορά την αξιολόγηση των επενδύσεων σε ποσοστό 50% επί του συνόλου της βαθμολογίας θα υπολογίζεται η συμβολή της επένδυσης στην αύξηση της πολυπόθητης για το κεφάλαιο «ανταγωνιστικότητας», «εξωστρέφειας» και «ποιότητας». Ενώ κατά 30% θα συμβάλλει η «πράσινη επιχειρηματικότητα» και κατά 20% η αύξηση της απασχόλησης και της «ισόρροπης ανάπτυξης». 

Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

Αντικαπιταλιστική αριστερή απάντηση: Ερωτήσεις και Απαντήσεις


Πηγή: ΠΡΙΝ 13-6-2010
ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΑΤΣΙΟΣ

Το «έθνος των εργαζομένων», η άλλη Ελλάδα των εκατομμυρίων Ελλήνων και μεταναστών εργαζομένων, ανέργων, νέων, που επιζεί ανασαίνοντας έστω με καλάμι στους βάλτους που την καταδικάζουν ο κοινοβουλευτικός ολοκληρωτισμός και η εργοδοτική και δοσμένη στην κυβέρνηση και στο κεφάλαιο συνδικαλιστική γραφειοκρατία της ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ μπορεί και πρέπει να βροντοφωνάξει: Η «κοινωνική κόλαση» ΕΕ – ΔΝΤ δεν είναι μονόδρομος. Υπάρχει αντικαπιταλιστική αριστερή απάντηση στην επίθεση:

Άμεση στάση πληρωμών και κατάργηση του ληστρικού, χιλιοπληρωμένου, ιμπεριαλιστικού χρέους και όχι φόρτωμά του στους μισθούς και στις συντάξεις. Αυξήσεις στους μισθούς και στις συντάξεις τώρα, ώστε να ζούμε αξιοπρεπώς από μια δουλειά (βασικός μισθός 1.400 ευρώ).

Άμεσο πέρασμα στο δημόσιο, με κοινωνικό – εργατικό έλεγχο και χωρίς αποζημίωση, του τραπεζικού συστήματος, των επιχειρήσεων που κλείνουν και των βασικών στρατηγικών τομέων της οικονομίας. Καμιά ιδιωτικοποίηση.

Σύνταξη στα 55, με 30 χρόνια δουλειάς. Πίσω τα κλεμμένα στα Ταμεία, όχι στα “επιδόματα κηδείας” που φέρνει το νέο αντιασφαλιστικό νομοσχέδιο.