Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ / ΓΕΡΜΑΝΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ / ΓΕΡΜΑΝΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

Γερμανία: «Το πειραματόζωο ''Ελλάδα'' εξεγέρθηκε!»



Πηγή: ΒΗΜΑ 12/6/2012

Την υποστήριξή και την αλληλεγγύη τους στον ελληνικό λαό και την ελευθερία του να ψηφίσει όποιο κόμμα θέλει, παρά την τρομοκρατία που δέχονται στο εσωτερικό και το εξωτερικό, εκφράζουν με ανακοίνωσή τους γερμανικές κοινωνικές οργανώσεις, οι οποίες διαδηλώνουν την Τετάρτη το απόγευμα έξω από την καγκελαρία.  

Το κείμενο της διακήρυξης έχει ως εξής:

«Την ερχόμενη Κυριακή διεξάγονται νέες εκλογές στην Ελλάδα, μετά το αδιέξοδο των εκλογών της 6ης Μάη. Ένα αριστερό κόμμα, ο ΣΥΡΙΖΑ, πιθανώς να αναδειχτεί πρώτη δύναμη. Και μόνο το ενδεχόμενο μιας τέτοιας νίκης ήταν αρκετό για να δούμε να οργανώνεται, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, μια εκστρατεία κατασυκοφάντησης του ΣΥΡΙΖΑ. Η εφημερίδα Bild κυκλοφόρησε με πρωτοσέλιδο που έγραφε: “Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θέλει να μας δώσει πίσω τα δισεκατομμύριά μας”. Στην Ελλάδα κυκλοφορούν ήδη σενάρια τρόμου για το τι θα ακολουθήσει μια ενδεχόμενη νίκη του ΣΥΡΙΖΑ. Εμείς, αντιθέτως, υπερασπιζόμαστε το δικαίωμα των ελλήνων και των ελληνίδων ψηφοφόρων να αναδείξουν με την ψήφο τους μια κοινοβουλευτική πλειοψηφία που θα καταγγείλει τις συμφωνίες με την τρόικα, την ΕΚΤ, την Κομισιόν και το ΔΝΤ. Η τωρινή καμπάνια των γερμανικών ΜΜΕ είναι η συνέχιση του μύθου της ''κακής ελληνικής οικονομικής διαχείρισης'', που βασίζεται στο ρατσιστικό στερεότυπο του “τεμπέλη Νοτιευρωπαίου”. Η, προπαντός τα τελευταία χρόνια, αύξηση του ελληνικού δημόσιου χρέους είναι στην πραγματικότητα το αποτέλεσμα της διεθνούς οικονομικής κρίσης. 

Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

Μεγάλη διαδήλωση κατά της κρίσης σε αλληλεγγύη με την Ελλάδα στη Γερμανία στις 12.06


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ-
Μεγάλη διαδήλωση κατά της κρίσης σε αλληλεγγύη με την Ελλάδα στη Γερμανία στις 12.06:

"Από την Αθήνα μέχρι το Βερολίνο την κρίση να πληρώσoυν οι τράπεζες και οι πολυεθνικές. Είμαστε όλοι Έλληνες"

                Από την περσινή χρονιά έχει δημιουργηθεί μια πλατιά πλατφόρμα συντονισμού εργατικών συνδικάτων, όλου του φάσματος της γερμανικής αριστεράς, της αυτονομίας,του αντιφασιστικού κινήματος κα, με κεντρικό σύνθημα και στόχο την πάλη ενάντια στην καπιταλιστική κρίση "Δε θα πληρώσουμε την κρίση τους". Φέτος, η κεντρική αιχμή για το συντονισμό είναι το ζήτημα της Ελλάδας.

"Από την Αθήνα μέχρι το Βερολίνο την κρίση να πληρώσoυν οι τράπεζες και οι πολυεθνικές. Είμαστε όλοι Έλληνες", είναι το σύνθημα της διαδήλωσης, αναδεικνύοντας το γεγονός ότι η σημερινή πραγματικότητα των εργαζομένων στην Ελλάδα δεν είναι μακριά από αυτό που ζουν και θα ζήσουν εργαζόμενοι και νεολαία στη Γερμανία.
               
Στις 12 Ιούνη έχουν καλεστεί διαδηλώσεις σε Βερολίνο και Στουτγάρδη!
                ΔΕ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ!

Aπόσπασμα από  το κάλεσμα της πλατφόρμας για την διαδήλωση, που εστιάζει ιδιαίτερα στα μέτρα του ΔΝΤ και της ΕΕ για την Ελλάδα.