Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Βουλευτές. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Βουλευτές. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Ποιος πληρώνει τη δεύτερη σύνταξη των βουλευτών;


Πηγή: Ελευθεροτυπία
Γ. Παπαδόπουλος-Τετράδης

ΜΕΤΑ και την αρθρογραφία της «Ε», στο τέλος της περασμένης βδομάδας, για την τρίτη σε ένα χρόνο σφαγή των συντάξεων και την αναντίστοιχη διατήρηση από τους βουλευτές της δικής τους, η Βουλή, μ' ένα δελτίο Τύπου, κατέγραψε τις περικοπές βουλευτικών απολαβών τα τελευταία δύο χρόνια, αποκρύπτοντας επιμελώς όλες όσες έχουν παραμείνει αλώβητες.
Μεταξύ των οποίων και η αμαρτωλή σύνταξη των βουλευτών.
Ο ΛΑΟΣ δεν γνωρίζει ότι οι βουλευτές, μεταξύ των οποίων είναι ο πρωθυπουργός και ο υπουργός Οικονομικών, αποφασίζουν να πετσοκόψουν τις μοναδικές συντάξεις όσων έχουν πληρώσει γι' αυτές επί χρόνια, με κρατήσεις από τους μισθούς μήνα μήνα, την ώρα που οι ίδιοι αυτοί (βουλευτές) παίρνουν τις δικές τους χωρίς να έχουν υποστεί τις αντίστοιχες κρατήσεις, επιβαρύνοντας τις τσέπες των φορολογουμένων, δηλαδή τον κρατικό προϋπολογισμό, υπέρ του οποίου υποτίθεται ότι εργάζονται.

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

ΜΙΜΗ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗ,ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΕΞΗΓΗΣΕ ΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ 154


Τον φοβισμένο λαό που σε αντιμετωπίζει ως υπέρτατο ον, κύριε βουλευτά μου, δεν χρειάζεται καν να τον ελέγχεις.
Τον αλλοτριωμένο λαό που σε ζηλεύει ή σε σιχαίνεται, τον ελέγχεις με Πρετεντέρη, γκλαμουριά και πρωινάδικα.
Τον οργισμένο λαό που σε αντιμετωπίζει ως καταπιεστή, τον ελέγχεις με την καταστολή.

Τον ξεκαρδισμένο στα γέλια λαό που σε αντιμετωπίζει ως Μπένυ Χίλ, μίστερ Μπιν ή Γκούφη, πώς στο καλό θα τον ελέγξεις ;
Όσοι ξέρουν στοιχειωδώς ιστορία, αντιλαμβάνονται ότι αυτό είναι το πραγματικό σημείο του τέλους. Ετσι δεν είναι Μίμη Ανδρουλάκη ;

Η κυβέρνησή σας άγγιξε την απόλυτη γελοιοποίηση.
Εχετε ξεπεράσει προ πολλού  και τα σατιρικά και τα ανεκδοτολογικά όρια.
Τώρα μόνον γέλιο μπορείτε να προκαλέσετε.

Όταν ο κατά γενική ομολογία ευφυέστερος έλληνας πολιτικός, η μεγάλη σας Βενιζελική ελπίδα κάνει τέτοιες κωλοτούμπες και χοντράδες όπως με το άρθρο 29, τι να περιμένει κανείς από τις υπόλοιπες μετριότητες της κυβέρνησης ;

ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΡΟ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΕΥΘΥΝΩΝ ΤΟΥΣ : Ή ΕΚΦΡΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ,Ή ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΣE ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ !!!



Τα μυρμήγκια όταν είναι να χαθούν, βγάζουν …φτερά !
                                                                 Λαϊκή παροιμία

  • Άρθρο του  Λιότσιου Σ.Βασίλη *
     Τα ψέματα τελείωσαν ! Η ψήφιση του μεσοπρόθεσμου προγράμματος την Τετάρτη , θα αποτελέσει  για τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ , την απόλυτη θρυαλλίδα  που θα προσδιορίσει , πολύ φοβάμαι ,πέρα από το μέλλον της χώρας μας , την ίδια την φυσική ύπαρξή τους, κίνδυνο που φαίνεται να μην κατανοούν. Μέχρι στιγμής ,είναι ξεκάθαρο πως στο μυαλό τους υπάρχει μόνο το αισχρό συμφέρον του εξαγορασμένου και πλήρως αλλοτριωμένου  κόμματός τους  και ο φόβος να χάσουν τη κουτάλα και όχι το μέλλον της χώρας μας όπως υποκριτικά υποστηρίζουν.
    Το μέλλον της χώρας μας πλέον ξεκαθαρίστηκε από όλους τους σχετικούς καθηγητές και αναλυτές και έγινε …αποδεκτό και από τον νέο υπουργό Οικονομικών. ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ , ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΠΛΗΡΩΣ (πράγμα οικονομοτεχνικά αδύνατο) ,ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2013 ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ .Η ΜΟΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΠΩΛΕΣΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΟΥΤΟΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ,ΩΣΤΕ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΝΑ ΑΝΑΤΑΞΕΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ.

Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

κ. Ρομπόπουλε, κ. Αθανασιάδη…



 Πηγή: youpayyourcrisis.blogspot.com

Ελπίζω η ισχυρή και επίμονη πρόθεσή σας να μην επικυρώσετε με την ψήφο σας το μεσοπρόθεσμο θα παραμείνει ως έχει, και δεν θα βάλετε την ουρά στα σκέλια στο πρώτο επιτιμητικό τηλεφώνημα του ευφραδούς κενολόγου αντιπροσώπου του αρχηγού σας,  ο οποίος επιμένει να νομίζει ότι μπορεί να συνεχίσει να σας  συμπεριφέρεται όπως στα κοτόπουλα που βγήκαν απ’ το κοτέτσι, κακαρίζοντας την στιγμιαία αυτοδιάθεση και ελευθερία τους.

Έχετε μιαν ύστατη ευκαιρία λοιπόν, για ν’ αποδείξετε ότι δεν είστε …κότες.

Δεν γνωρίζω για τον κ. Αθανασιάδη, αν έχει απόλυτη επίγνωση για το πού πρόκειται να οδηγήσουν τα νέα ασφυκτικά μέτρα λιτότητας, για το αν εν τέλει ωφελούν και για το ποιους εξυπηρετούν. Μπορεί η προσκόλλησή του στη ΔΕΗ και μόνο, να τον εμποδίζει να δει την εικόνα ολόκληρη. Ας προσπαθήσει τουλάχιστον να την αποκτήσει, στο ελάχιστο διάστημα που απομένει.

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

ΕΚΚΛΗΣΗ προς τους 52 ΠΡΩΤΟ-ΕΚΛΕΓΕΝΤΕΣ βουλευτές του ΠΑΣΟΚ

Αγαπητοί 52,

Αν έχετε στοιχειώδη επαφή με την πραγματικότητα θα πρέπει να έχετε πλέον αντιληφθεί ότι το πρόγραμμα με το οποίο εκλεγήκατε, το πρόγραμμα το οποίο πουλήσατε σε ανθρώπους που σας εμπιστεύθηκαν, με σκοπό την εκταμίευση των ψήφων τους, δεν είναι πλέον το ίδιο. Ή για την ακρίβεια είναι το αντεστραμμένο είδωλο αυτού που σάς εξιστόρησε ο αρχηγός σας.

Δεν σας κακίζω που τον στηρίξατε, που και εσείς τον εμπιστευτήκατε, όπως και το 40% των ελληνικού λαού. Πολλοί παραπλανήθηκαν από την ηπιότητα και την προσήνεια του χαρακτήρα του, και από όλα τα ωραία και εξωτικά που διατυμπάνιζε για πράσινη ανάπτυξη, για ανεμόμυλους και ποδηλατάδες στις καταπράσινες εξοχές.

Σήμερα, όμως, 24 Ιουνίου 2011, το τοπίο δεν είναι πια το ίδιο. Δεν μπορεί να μην το έχετε αντιληφθεί. Τι σόι βουλευτές είστε! Τι σόι επαφή έχετε με τους ψηφοφόρους σας στις ιδιαίτερές σας πατρίδες!

Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Εγκατέλειψαν τα στέκια τους οι πολιτικοί




Πηγή: Το Βήμα
Oι πολιτικοί βλάπτουν πλέον σοβαρά τη φήμη, την πελατεία και την εικόνα ακόμη και των καλύτερων εστιατορίων. Δύο εστιατόρια στο Κολωνάκι, στα οποία σύχναζε επί δεκαετίες η ελίτ της πολιτικής ζωής του τόπου, έχασαν το 40% της πελατείας τους, Μαζί με τους πελάτες τους έχασαν και τους πολιτικούς. Το μεν εστιατόριο «17», της οδού Λυκαβηττού, αραίωσε από πολιτικούς, στο δε άλλο, στο «18» της οδού Σουηδίας, ο ιδιοκτήτης του αφαίρεσε από τους τοίχους τις φωτογραφίες των πολιτικών και στη θέση τους τοποθέτησε άλλους πίνακες και δικά του... σκίτσα, συνοδευόμενα με χιουμοριστικές λεζάντες. Οι ιδιοκτήτες και των δύο παραδέχονται ότι έτσι όπως πάει η κατάσταση, με τις συχνές πορείες στο κέντρο, τα επεισόδια, τα δακρυγόνα, τους αποκλεισμούς των δρόμων, τους προπηλακισμούς πολιτικών την ώρα που τρώνε, την απαγόρευση του καπνίσματος, πάνε για κλείσιμο. Ή, αν δεν κλείσουν, το σκέφτονται σοβαρά να μετακομίσουν σε άλλη περιοχή, μακριά από το κέντρο. 

Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

Ηγετικό στέλεχος του κινήματος του τζάμπα.

18 διατάξεις για τους καφέδες της Θεοδώρας!

Πηγή: ΕΘΝΟΣ


Η επίκληση δεκαοκτώ διαφορετικών διατάξεων του νόμου που χρησιμοποιήθηκαν  για την πληρωμή από το τμήμα προμηθειών του υπουργείου Εσωτερικών του ποσού των 29 ευρώ και 30 λεπτών για έξοδα της υφυπουργού Θεοδώρας Τζάκρη.
Πρόκειται για την απόφαση Φ. 312-4-4525 με ημερομηνία της περασμένης Τετάρτης 2 Φεβρουαρίου που δημοσιεύει σήμερα το «Εθνος της Κυριακής» και αφορά στη χρησιμοποίηση από την υφυπουργό Εσωτερικών της αίθουσας VIP του Αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» στις 26 Νοεμβρίου 2010.
Το θέμα του εγγράφου όπως καταγράφεται είναι: «Εγκριση γενομένης δαπάνης εξόδων χρησιμοποίησης της αίθουσας VIP του Ελευθέριος Βενιζέλος από την υφυπουργό Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης», ενώ μετά την απαρίθμηση των νόμων και των διατάξεων επισημαίνεται ότι «εγκρίνουμε τη γενόμενη δαπάνη των 29,30 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, του τιμολογίου της Olympic Catering για κάλυψη των εξόδων χρησιμοποίησης της VIP αίθουσας του αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος στις 26/11/2010 από την υφυπουργό Εσωτερικών Θ. Τζάκρη».

Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

Οι «αδιάφθοροι»



Του Δημήτρη Μυ
«Είναι αντικοινωνική (η συμπεριφορά τους) και συνιστά δολιοφθορά, καθώς υπονομεύουν τόσο τη βιωσιμότητα των αστικών συγκοινωνιών όσο και τις θέσεις των εργαζομένων» χαρακτήρισε ο υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας, όσους δεν πληρώνουν διόδια ή αρνούνται να ακυρώσουν εισιτήριο στα μέσα μεταφοράς. Τα συνηθίζουν οι...Καίσαρες (και δεν αναφερόμαστε προσωπικά στον Δημήτρη Ρέππα) τα μεγάλα λόγια...
Ξεχνούν (οι Καίσαρες) όμως, ότι αν ισχύσει για τις «συζύγους τους» πως « όχι μόνο πρέπει να είναι τίμιες αλλά και να φαίνονται», η φράση αφορά και τους ίδιους στο πολλαπλάσιο. Ας δούμε λοιπόν τους αδιάφθορους, οι οποίοι μιλούν για διεφθαρμένα κοπρόσκυλα και δολιοφθορείς.

Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Επάγγελμα ερμητικά κλειστό



Tης Τασουλας Kαραϊσκακη

Φούσκωσε το κύμα οργής των πολιτών στο Διαδίκτυο για το «κουκούλωμα» των μεγάλων σκανδάλων, πύργωσε κι έσκασε με ορμή. Πρώτα «βράχηκαν» οι βουλευτές, μετά «μούσκεψαν» οι κυβερνήσεις, έπειτα περιλούστηκε όλος ο πολιτικός κόσμος και το ρωμαίικο συλλήβδην. Παραγραφή πολιτικών ευθυνών για το Βατοπέδι, προφανές αδιέξοδο στην υπόθεση Siemens και οι πολίτες, απαυδισμένοι από την υποκρισία, ζητούν τα αυτονόητα. Απτά αποτελέσματα. Βαρέθηκαν να βλέπουν βουλευτές να κρίνουν πρώην και νυν κυβερνητικά στελέχη, αλλαγές επί αλλαγών στον νόμο περί ευθύνης υπουργών και οι ευθύνες διαρκώς να παραγράφονται· μπούχτισαν να ακούν συζητήσεις για ενδεχόμενη αλλαγή του άρθρου 86, που διασφαλίζει την ποινική ασυλία των υπουργών έναντι της Δικαιοσύνης («η Βουλή έχει την αρμοδιότητα να ασκεί δίωξη κατά όσων διατελούν ή διετέλεσαν μέλη της κυβέρνησης»). Γνωρίζουν ότι δεν θα καταργηθεί ποτέ το ακαταδίωκτο των πολιτικών, ο νόμος της σιωπής τηρείται –ανεξαρτήτως ευθυνών– από όλο το πολιτικό φάσμα... Ορισμένοι πολίτες ζητούν να γίνει τώρα προσφυγή στο Ευρωδικαστήριο, άλλοι να ανοίξει διάπλατα το «κλειστό επάγγελμα των πολιτικών».

Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Ας μπούμε μαζί στα άδυτα της Βουλής.!


ΠΗΓΗ: Stop Cartel
Νίκος Βαφειάδης
Παρόλες τις φαινομενικά αντικρουόμενες απόψεις μεταξύ τους θα δεί κανείς στούς διαδρόμους πώς όλοι χαριεντίζονται μεταξύ τους . Άλλωστε τα πολιτικά κόμματα δεν πλήτονται οικονομικά απο την κρίση, γιατί κυβερνητική απόφαση αύξησε κατά 30% της ετήσιας κρατικής επιχορήγησης τους η οποία απο τα 37 εκατ.ευρώ που είχε περιοριστεί θα φτάσει τελικά το 2010 στα 49 εκατ.ευρώ .
Όσοι από σας αγοράζετε την Καθημερινή ίσως να είδατε  το Κ (περιοδικό ) της κυριακής 26/9/10 και το πρωτοσέλιδο <ΣΤΑ ΑΔΥΤΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ >..και να διαβάσατε το αφιέρωμα του Νίκου Βαφειάδη..ας τα μάθετε όσοι δεν έπεσε στα χέρια σας ..!


 Μέσα στις 3 βδομάδες που έζησε ο συνεργάτης της Καθημερινής μέσα στην βουλή κατέγραψε τα χάλια αυτών των ..? και των υπαλλήλων τους ..εν μέσω κρίσης αναφέρω συνοπτικά  τι αποφάσισαν για τούς εαυτούς τους πάρτε μία γεύση όσοι δεν γνωρίζετε το μέγεθος..

Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

Αυξήσεις στους συνεργάτες των υπουργών, bonus στους συνεργάτες των βουλευτών



Πηγή: tvxs (2/7/2010)

Αυξάνονται οι αποδοχές των υπαλλήλων των πολιτικών γραφείων του πρωθυπουργού, του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, των υπουργών και της γενικής γραμματείας της κυβέρνησης, με τροπολογία που ψηφίσθηκε στο νομοσχέδιο για τη δημοσιονομική ευθύνη, σύμφωνα με δημοσίευμα της Αυγής. Την ίδια στιγμή, με απόφαση που υπογράφτηκε από τον πρόεδρο της Βουλής στις 23 Ιουλίου, μοιράζονται μπόνους 3.000-6.000 ευρώ στους επιστημονικούς συνεργάτες των βουλευτών και των ευρωβουλευτών, όπως αναφέρει το Veto.

Την ώρα που περικόπτονται οι μισθοί και οι συντάξεις των πολιτών, οι στενότεροι συνεργάτες των υπουργών και του πρωθυπουργού θα παίρνουν πλέον και τα επιδόματα, και τις αποζημιώσεις που θα έπαιρναν αν υπηρετούσαν στην οργανική τους θέση ή αν υπηρετούσαν σε περιοχές προβληματικές ή παραμεθόριες, σύμφωνα με την Αυγή.