Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΙΝΕ/ΓΣΕΕ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΙΝΕ/ΓΣΕΕ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Τέλος εποχής;

ΠΗΓΗ: ΑΥΓΗ
Πετρόπουλος Α.
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/10/2010
Περιθωριοποίηση του ΙΝΕ/ΓΣΕΕ, αλλά και ταυτόχρονη υποβάθμιση των θεμάτων που σχετίζονται με τις εργασιακές σχέσεις, την οικονομία και το ασφαλιστικό, επιδιώκει η πλειοψηφία της ΓΣΕΕ, δρομολογώντας σε συνεργασία με το υπουργείο Εργασίας την ίδρυση “Παρατηρητηρίου Κοινωνικών και Οικονομικών Εξελίξεων και Πολιτικών" και μάλιστα με προικοδότηση - μαθούθ που φθάνει συνολικά τα 8,7 δισ. ευρώ!
Χρηματοδότηση - μαμούθ από το υπουργείο Εργασίας στο υπό ίδρυση "Παρατηρητήριο Κοινωνικών και Οικονομικών Εξελίξεων και Πολιτικών"
Συγκεκριμένα, το ποσό των 6,2 εκατομυρίων ευρώ για την περίοδο του ΕΣΠΑ και των 2,5 εκατομυρίων για το 2010 θα πάρει ο Τομέας Ανθρώπινου Δυναμικού (δηλαδή το ΚΕΚ) του ΙΝΕ/ΓΣΕΕ, σύμφωνα με απόφαση, που αναρτήθηκε στο Διαδίκτυο, του γενικού γραμματέα διαχείρισης κοινοτικών και άλλων πόρων (υπουργείο Εργασίας) για τη χρηματοδότηση της πράξης “Ενίσχυση της επιχειρησιακής ικανότητας του ΙΝΕ της ΓΣΕΕ”. Πέρα από το ύψος του ποσού, εντύπωση προκαλεί και το γεγονός ότι το ΚΕΚ του ΙΝΕ θα χρηματοδοτηθεί για δραστηριότητες τις οποίες ήδη πραγματοποιεί το καθεαυτό ΙΝΕ και μάλιστα με πολύ χαμηλότερο κόστος.

Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

Εργασιακό και κοινωνικό κραχ


Πηγή: Ποντίκι

thumb
Οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι είναι οι μεγάλοι χαμένοι της οικονομικής κρίσης και του μνημονίου, καθώς θα δουν το βιοτικό τους επίπεδο να επιδεινώνεται κατά 30% την επόμενη τριετία χωρίς πιθανότητες αποκατάστασης μετά το τέλος της. Αυτό επιβεβαιώνει το Ινστιτούτο Εργασίας της ΓΣΕΕ (ΙΝΕ - ΓΣΕΕ) στην ετήσια έκθεση για την οικονομία και την απασχόληση που παρουσίασε την περασμένη εβδομάδα ο επιστημονικός διευθυντής του Σάββας Ρομπόλης. Οι προβλέψεις της έκθεσης είναι άκρως δυσοίωνες τόσο για το μέλλον της ελληνικής οικονομίας κατά τη διάρκεια του πακέτου στήριξης αλλά και μετά από αυτό, και προβλέπεται ότι όποια ανάκαμψη παρουσιαστεί την επόμενη δεκαετία θα συνοδεύεται από υψηλή ανεργία, σε πρωτοφανή επίπεδα μεταπολεμικά.
Η τελευταία, η οποία σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΕΣΥΕ ανέρχεται το β’ τρίμηνο του 2010 στο11,8%, υπολογίζεται ότι μέσα στο 2011 θα ξεπεράσει το 20% (ο ΟΟΣΑ την προσδιορίζει στο 14,3%), φτάνοντας στο υψηλότερο σημείο της πεντηκονταετίας.