Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/10/2010
Περιθωριοποίηση του ΙΝΕ/ΓΣΕΕ, αλλά και ταυτόχρονη υποβάθμιση των θεμάτων που σχετίζονται με τις εργασιακές σχέσεις, την οικονομία και το ασφαλιστικό, επιδιώκει η πλειοψηφία της ΓΣΕΕ, δρομολογώντας σε συνεργασία με το υπουργείο Εργασίας την ίδρυση “Παρατηρητηρίου Κοινωνικών και Οικονομικών Εξελίξεων και Πολιτικών" και μάλιστα με προικοδότηση - μαθούθ που φθάνει συνολικά τα 8,7 δισ. ευρώ!
Χρηματοδότηση - μαμούθ από το υπουργείο Εργασίας στο υπό ίδρυση "Παρατηρητήριο Κοινωνικών και Οικονομικών Εξελίξεων και Πολιτικών"
Συγκεκριμένα, το ποσό των 6,2 εκατομυρίων ευρώ για την περίοδο του ΕΣΠΑ και των 2,5 εκατομυρίων για το 2010 θα πάρει ο Τομέας Ανθρώπινου Δυναμικού (δηλαδή το ΚΕΚ) του ΙΝΕ/ΓΣΕΕ, σύμφωνα με απόφαση, που αναρτήθηκε στο Διαδίκτυο, του γενικού γραμματέα διαχείρισης κοινοτικών και άλλων πόρων (υπουργείο Εργασίας) για τη χρηματοδότηση της πράξης “Ενίσχυση της επιχειρησιακής ικανότητας του ΙΝΕ της ΓΣΕΕ”. Πέρα από το ύψος του ποσού, εντύπωση προκαλεί και το γεγονός ότι το ΚΕΚ του ΙΝΕ θα χρηματοδοτηθεί για δραστηριότητες τις οποίες ήδη πραγματοποιεί το καθεαυτό ΙΝΕ και μάλιστα με πολύ χαμηλότερο κόστος.