ΠΗΓΗ: Iskra
Παρουσιάζοντας το σχετικό νομοσχέδιο ο Δ. Ρέππας έθεσε θέμα μεταβατικής περιόδου τριών ετών έως ότου απελευθερωθεί η έκδοση αδειών ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων ,τονίζοντας μάλιστα πως η Ελληνική πλευρά έδωσε μάχη γι' αυτήν την μεταβατική περίοδο.
Κάλεσε μάλιστα τον κλάδο να αντιληφθεί τις υποχρεώσεις του έναντι της κοινωνίας, αλλά και να μελετήσει το νομοσχέδιο, το οποίο είναι προς όφελός του.
Βέβαια τώρα ,τι εννοεί ο Υπουργός με την φράση "να μελετήσει το νομοσχέδιο, το οποίο είναι προς όφελός του", μόνο εκείνος γνωρίζει και η Τρόικα γιατί οι ίδιοι οι επαγγελματίες όπου πλήθος εξ' αυτών είναι υπερχρεωμένοι με Τραπεζικά δάνεια πολλών χιλιάδων ευρώ (100-150-200.000 euro) προκειμένου να αγοράσουν άδεια και αυτοκίνητο ,το μόνο που αντιλαμβάνονται είναι πώς δεν θα χάσουν οι άδειες τους μόνο την σημερινή αξία τους ,που σαφώς δεν ευθύνονται οι ίδιοι γι' αυτήν ,αλλά πιθανότατα και τα ίδια τους τα σπίτια από τις Τράπεζες ,μιας και γνωρίζουν πολύ καλά πώς με την απελευθέρωση αυτό που θα δημιουργηθεί αυτόματα ,θα είναι η έναρξη μεγάλων μεταφορικών εταιριών με οδηγούς υπαλλήλους ,κι όχι ιδιοκτήτες ,με αποτέλεσμα να βρεθούν αναγκασμένοι είτε να εντάξουν για ένα κομμάτι ψωμί , δουλεύοντας με απίστευτα για τον κλάδο πολλές ώρες στο τιμόνι(το συναντάμε και σήμερα στις Εθνικές Οδούς αυτό),για λογαριασμό της Εταιρείας ,είτε να κορνιζάρουν την άδεια που είχαν στον τοίχο.
Τα παραπάνω είναι δεδομένα και πράγματα που ο Υπουργός γνωρίζει πολύ καλά και για τον λόγο αυτό απαντώντας σε σχετική ερώτηση διευκρίνισε, ότι η αξία των αδειών που υπάρχουν σήμερα θα μπορεί να κατατεθεί ως κεφάλαιο στην εταιρεία που θα δημιουργηθεί.Ποιά εταιρεία όμως δεν διευκρίνισε και δεν μας είπε πώς ακριβώς θα αντισταθούν οι σημερινοί ιδιοκτήτες ,όταν η όποια Εταιρεία τους πει " Βάλε τ’αμάξι για 10000 κι έλα για μεροκάματο ,αλλιώς παίρνω άλλον η αγοράζω κι άλλα δικά μου". Με τον τρόπο που αναφέρει πιο πάνω ο Υπουργός οι Εταιρείες αυτές ξεκινώντας με έναν δικό τους στόλο ,που δεν θα μπορούν να "χτυπήσουν" οι μικροί θα "αγοράζει" οδηγό κι αυτοκίνητο ....τζάμπα...πιο φτηνά κι από την όποια μάντρα ,εκβιάζοντας αυτούς τους ανθρώπους με το γνωστό "θές; Αν δέν θές κάτσε στην πείνα"..
Και βάζοντας σαν δεδομένο πως η αξία της άδειας ανέρχεται(κατά το Υπουργείο πάντα κι όχι με τιμές αγοράς) στα φορτηγά έως 40t. 71.000 και στα βυτία 102.000 ευρώ(χωρίς το αυτοκίνητο),ποιά εταιρεία θα το έβαζε ως κεφάλαιο (και γιατί να το κάνει) ,κάνοντας μέτοχο τον ιδιοκτήτη ,όταν πλέον δεν θα ισχύουν οι άδειες με την απελευθέρωση τους και θα ισχύουν μόνο εταιρικές στην ουσία ,κι όταν κατά πολύ φθηνότερα θα μπορεί να αναπτύξει στόλο;
Στην καλλίτερη των περιπτώσεων να τους αγοράσουν τα αυτοκίνητα και να πάρουν τούς ίδιους οδηγούς ,αλλά κι αν ακόμα επιχειρήσουν να φτιάξουν μια εταιρεία 2,3,5!!! ιδιοκτήτες μαζί ,πάλι οι μεγάλες εταιρείες θα τους αφανίσουν γιατί πως να υπάρξει ανταγωνισμός και πώς να λειτουργήσει όταν η μία εταιρεία θα έχει 100 αυτοκίνητα και υποστηρικτική μονάδα για αυτά (συνεργεία ,συντήρηση ,καύσιμα…κάποιες είδη λειτουργούν έτσι….και μάλλον στο μέλλον θα "αβγατίσουν "και το στόλο) και η άλλη 5.. πού για να μπορέσει να τα βγάλει πέρα και μόνο από το κόστος συντήρησης ,αναγκαστικά θα έχει πιο ακριβά τιμολόγια ,άρα μη ανταγωνιστικά!!....Απλά πράγματα..
Ακόμα μιά ευγενική προσφορά στα Καρτέλ.....
του Σταμάτη Θεοδωρόπουλου
Συνεταιρισμός 2-5 φορτηγατζήδων δεν είναι συνεταιρισμός. Ποιός εμποδίζει τα συνδικάτα να αποτελέσουν τη βάση για μαζικούς συνεταιρισμούς 100, 200 και 500 μελών με την αναγκαία εταιρική υποδομή και τα χαμηλότερα κόστη από τα οποία να επωφεληθεί και ο καταναλωτής ;
ΑπάντησηΔιαγραφή@Ανώνυμος
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον δεν ξέρεις πως λειτουργεί ο καπιταλισμός.
Παρόμοια με εσένα έλεγαν και επί Μητσοτάκη στους οδηγούς των λεοφωρείων. "Ποιος εμποδίζει τους οδηγούς να αγοράσουν άδειες".
Βρες καινούργιο επιχείρημα, αυτό πάλιωσε
Αυτό που δεν μας λέτε είναι ποιος τους έδωσε τις άδειες πόσο πλήρωσαν και αν όλοι εμείς είμαστε τόσο βλάκες για να μας κοροϊδεύουν με τα χρέη που έχουν στις τράπεζες. Ρε πάτε καλά, επιχείρημα έγινε ο τζόγος που ανέβασε τις άδειες λόγω κλειστού επαγγέλματος και γρήγορης απόσβεσης στα ύψη και η άρνηση των φορτηγατζήδων να χάσουν την καλή μπουκιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα πια πρέπει να ισοπεδωθούν χάριν της αντιπολίτευσης;